Naročanje strank
Postopek naročanja strank na njihovo zahtevo
ZGS je organiziran teritorialno in s strankami upravno posluje preko svojih organizacijskih enot (območne enote, krajevne enote z revirji). Organizacijska shema in kontakti so dosegljivi na spletni strani ZGS: http://www.zgs.si/obmocne_enote/index.html
Stranka lahko od vodje krajevne enote ali od revirnega gozdarja glede na lego gozda zahteva, da ji določi dan in uro za vložitev vloge ali drugo upravno storitev neposredno (osebno) pri ZGS. Stranka se neposredno ali po telefonu lahko naroči v poslovnem času ZGS (od ponedeljka do četrtka od 8. ure do 15. ure, v petek od 8. ure do 14. ure), po elektronski poti pa ves čas.
Če se zaradi prevelikega števila telefonskih klicev telefonskega naročila stranke ne more sprejeti, se najpozneje v naslednjih dveh delovnih dneh pokliče stranko na telefonsko številko, s katere je prejet klic, ali pa se ji po elektronski poti sporoči dan in uro naročila, če je stranka sporočila elektronski naslov.
Stranko se naroči na dan in uro, ki jo predlaga stranka, če to ni mogoče, pa na prvi prost termin. Če stranka ob dogovorjenem času ne pride in tega ne sporoči, je ZGS ni dolžan znova naročati.
Če se stranke ob dogovorjenem času ne more sprejeti, se jo o tem nemudoma obvesti in določi nov dan in uro.
Stranki, ki se ni naročila, samo zaradi tega ni mogoče odreči možnosti vložitve vloge v poslovnem času ZGS.